درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:31   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4379صفحه نخست » خبر یکجمعه، 11 مرداد 1392 - 14:54
 گزارش مایلز تکنولوژیز از ظهور گرایش روابط عمومی دیجیتال
روابط عمومی دیگر فقط دربارۀ روابط رسانه‌ای و بیانیه‌های مطبوعاتی نیست. رابط عمومی امروز روابط عمومی دیجیتال، ترکیبی از روابط عمومی سنّتی با  بازاریابی محتوایی، رسانه‌های اجتماعی، راهبردهای بهینه سازی موتور جستجو، بازاریابی آنلاین – و محرّکی برای مشارکت داشتن، پذیرا شدن وآموزش دادن است.
  

شارا، مورزتاون، نیوجرسی (PR.com) – راهبردهای روابط عمومی در پنج سال گذشته به شدّت تغییر یافته و از عصر بیانیه‌های مطبوعاتی سنّتی و روابط رسانه‌ای به کارزارهای دیجیتال روابط عمومی، تحکیم یافته با راهبردهای بهینه سازی موتور جستجو، بازاریابی آنلاین، بازاریابی محتوایی و بهینه سازی رسانه‌های اجتماعی ارتقاء یافته است.
 امروزمایلز تکنولوژیز به مؤسّسات تجاری کمک می‌کند تا منافع کارزارهای روابط عمومی دیجیتال سفارشی را به حدّاکثر برسانند.
 چریل امبروچ (Cheryl Ambruch)، مدیر بازاریابی آنلاین و تعیین عنوان در مایلز تکنولوژیز، می‌گوید، "روابط عمومی دیجیتال راهبردهای سنّتی روابط عمومی را با بازاریابی پیشرفتۀ آنلاین و راهبردهای بهینه سازی موتور جستجو ترکیب می‌کند تا پلتفرم‌های آنلاین، از جمله رسانه‌های اجتماعی، را ارتقاء بخشد.  روابط عمومی دیجیتال در خصوص تأمین ارزش برای مخاطبان مورد نظر به طریقی است که جذّاب و گیرا باشد و ارتباطی را ایجاد می‌کند که بر پلتفرم‌های محتوایی مرتبط با هم، از جمله بیانیه‌های مطبوعاتی، وبلاگ‌های منحصر به فرد، و روزآمدهای رسانه‌های اجتماعی مبتنی است."
 با روابط عمومی دیجیتال، بهینه سازی موتور جستجو و راهبردهای رسانه‎های اجتماعی، و نیز ابزارهای روابط عمومی سنّتی، از جمله بیانیه‎های مطبوعاتی، با هم ادغام شده کارزار محتوایی منسجم و هماهنگی را که به نحوی منحصر به فرد متناسب با بازار، عنوان تجاری و ترویج و تبلیغ مؤسّسه‌ای تجاری است، انتقال می‌دهند.
 به جای صرفاً توزیع بیانیۀ مطبوعاتی مرسوم بین منابع رسانه‌ای، امروزه شرکت ها می‌توانند محتوای خود را بهینه نمایند تا بیانیۀ مطبوعاتی بهینه سازی موتور جستجو ایجاد نمایند، آن را با ادغام نقطه نظری جذّاب یا حکایتی گیرا به وبلاگی تبدیل نمایند، به عنوان نقطۀ آغازینی جهت بحث رسانه‌ای اجتماعی و حتّی سؤال و جوابی سرگرم کننده با مدیر ارشد اجرایی شرکت به کار ببرند – و برای فیسبوک، تویتر، لینکدین و البتّه برای خبرنامۀ الکترونیک شرکت در نظر بگیرند.
 در محیط روابط عمومی دیجیتالی امروز، محتوا واقعاً سلطنت می‌کند.
 امبروچ می گوید، "مدیریت محتوا و بازاریابی متحوایی عوامل پیش برندۀ روابط عمومی دیجیتال هستند. امروز، کارزارهای روابط عمومی مستلزم محتوای چندسکویی (چند پلتفرمی) است – گرایشی که تنها در صورتی سرعت خواهد گرفت که رسانه‌های اجتماعی و پلتفرم‎های آنلاین بیشتری هدف خود را جذب کاربران بیشتر و درگیر کردن آنها بشود."
 در واقع، با رشتۀ فعلی پلتفرم‌های آنلاین موجود برای کارزارهای محتوایی، شرکت‌های امروز درمی‌یابند که، برای ارتباط رسانه‌ای اجتماعی مؤسّسه با مؤسّسه و آگاهی شرکت، لازم است یا انتشارات داشته باشند یا نابود شوند.
 در واقع، مطالعۀ اخیر فارستر (Forrester) مکشوف ساخت که مجاری اجتماعی کلیدی برای فرایند‌های تصمیم‌گیری مشتریان فعلی و آیندۀ مؤسّسه با مؤسّسه است. فارستر، بنگاه مشورتی و تحقیقاتی جهانی که در خدمت متخصّصان فنّ است، به مؤسّساتی که با مؤسّسات معامله دارند هشدار می‌دهد که با قرار گرفتن در رأس بازاریابی اجتماعی بازاریابان مؤسّسه با مؤسّسه، از عقب افتادن یا از دست دادن گرایش‌های ادغام جلوگیری کنند.
 مطالعۀ فارستر در خصوص عادات بازاریابان اجتماعی مؤسّسه با مؤسّسه معلوم کرد که حدود 48 درصد بازاریابان اجتماعی مؤسّسه با مؤسّسه در نظر دارند کاربرد جذب مشتری از طریق گروه‌های بحث و صفحات لینکدین افزایش دهند، زیرا کاربرد لینکدین توسّط تصمیم‌گیران ارشد در حدّ بالایی قرار دارد.
 امبروچ گزارش می‌دهد، "بهینه سازی رسانه‌های اجتماعی می‌تواند در راهبر مؤسّسه با مؤسّسه نقشی مهم ایفا کند. یک کارزار دیجیتال روابط عمومی، با تلفیق در رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی آنلاین، راهبردهای بهینه‌سازی موتور جستجو و بازاریابی محتوایی ساختاری ارتباطی را تأمین می‌کند که امروزه به موفّقیت مؤسّسۀ تجاری کمک می‌کند."
 مایلز تکنولوژیز آو مورزتاون، نیوجرسی (http://www.milestechnologies.com)، در سال 1997 تأسیس شد و تأمین تکنولوژی اطّلاعات، نرم‌افزار تجاری، طرّاحی وب و گرافیک و خدمات بازاریابی آنلاین جهت سازمان‌ها با هر اندازه وابعاد که باشند و در هر صنعتی که فعّال باشند، می‌پردازد.  امروزه، مایلز تکنولوژیزتأمین کنندۀ خدمات پیشرفتۀ تکنولوژی برای بیش از 1800 مشتری در سراسر کشور است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد